Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

zaterdag 9 mei 2009

Opnieuw taart in Zijtaart!

We hebben weer een beker erbij! Zie de video...
Later deze week volgt een langere versie met álle kansen en hoogtepunten


Meer videos: zie Rhode.TV

Lars werd ziek in de laatste wedstrijd en kon niet op de foto. Gelukkig hebben we Photoshop...Rhode F4 doet het wéér in Zijtaart!
Waar we vorig seizoen (als F10) nog kampioen werden, sleepten we vandaag de toernooibeker van het F-toernooi VOW te Zijtaart mee naar huis!

De media-aandacht is weer enorm na deze zege. Zelfs op de site van de Rhode Mini's is het groot nieuws.

Wedstrijdenverloop:
  • Rhode F4-Eli F3 3-0 (Bart-Bart-Niek)
  • Odiliapeel F2-Rhode F4 1-1 (Bart)
  • Rhode F4-VOW F2 2-3 (Lars-Bart)
  • Rhode F4-Festilent F4 3-0 (Bart-Jur-Bart)
  • Best Vooruit F4-Rhode F4 0-1 (Bart)

    Klik op de foto dan krijg je een vergrote foto die je kunt afdrukken en/of opslaan op je PC.
    Je kunt ook eerst de foto groot openen en daarna rechtsklikken op de foto en dan kiezen voor: 'als achtergrond gebruiken' voor op je buroblad!!!


    Zie ook: www.mooirooi.nl, Eindhovens Dagblad en Rhode.nl
  • 23 opmerkingen:

    Wim S zei

    Gefeliciteerd zeg, op de valreepo toch nog een hoofdprijs!

    Maria - Best Vooruit zei

    Proficiat vanuit Best kerels. De finalewedstrijd was spannend, maar leverde de terechte winnaar op.

    @ zei

    Stuur je foto's maar weer in naar ons emailadres, dan plaats ik ze zondag wel.
    Greetz
    Ed

    vhpatje zei

    hier van het patje!
    jongens wat ben ik SUPER trots op jullie zoals jullie vandaag gespeeld hebbe!zo ben je de zeker de terechte winnaar geworden!!
    En wat was de finale wedtrijd spannend!!! en jullie hebben echt als team gevochten!! en dan zie wel, dan win je!!
    wat ben ik blij met jullie als mijn jongens!! (want zo zie ik jullie voortaan een beetje, en wat zal ik jullie gaan missen)
    groetjes van een trotse vader
    leider trainer team scout!! noem maar op!! (geintje)
    mzzl vhp

    vhpatje zei

    KAMPIOENEN!!!!!!

    arnie (en kevin) zei

    hé luitjes, net terug van vakantie en wat hoor ik allemaal: v Basten weg, Barcelona door in blessuretijd, v Gaal weg, F4 wint toernooi ! het is allemaal 'to much' ff laten bezinken .............. .................. ..........................
    zo nu kan ie wel weer: GEFELICITEERD kampioenen !!! wij horen het allemaal nog wel (nu ff vakantie filmpje bekijken),

    Johan en Meike (uit Veghel) zei

    Ik had al zo'n vermoeden dat dit hecht team niet zonder prijs ging afsluiten dit seizoen. PROFICIAT!!!!!!

    Anne Verheijen zei

    Goedenavond F4, ik kijk al maandelijks zo'n 2 jaar op jullie site. Vind het prachtig om te volgen. Reageer nooit, maar omdat jullie 2 seizoenen binnenkort aflopen en jullie blijkbaar uit elkaar gaan wil ik jullie toch nu bedanken voor het vele plezier dat ik heb beleefd aan de videos en wedstrijden. Ik hoop dat zich dit voortzet binnen jullie vereniging!

    Anoniem zei

    Well done Bart!
    Aunty Ineke from New Zealand

    Anoniem zei

    Proficiat met de toernooiwinst.
    Tekst en link op Rhode-nieuwspagina gezet.

    Met vriendelijke sportgroeten,

    Harry van Aarle
    Website Rhode/r+b

    Eindhovens Dagblad zei

    De foto is geplaatst op ED Online

    Mooi Rooi zei

    Bericht geplaatst op Mooi Rooi!

    Bart en Ed zei

    Lars hopelijk ben je weer beter!

    Erik Gevers zei

    Geweldige clip!

    R.M. te St.O. zei

    Gefeliciteerd mannen! Het was een geweldige én gezellige ochtend met alle ingrediënten van een spannende thriller! En ... wat is er nou mooier dan de laatste en beslissende zenuwslopende wedstrijd te winnen van de mannen van de Gouden M!

    006,5 Janus Bond vanuit London zei

    Gefeliciteerd Rhode F4. Keigoe!

    Frans Beenen zei

    Die goal vanaf minuut 04.25 bewijst weer eens dat we de nederlandse jeugd niet alleen op aanval moeten trainen, maar vooral ook op verdedigen. Zo worden we nooit wereldkampioen met oranje mensen.

    Bert zei

    Mooie foto! Ik zou hem insturen naar Midden Brabant.

    Anoniem zei

    Hoi teamgenootjes.
    Ik ben gelukkig (na 5x overgeven en een paar uurtjes slapen) weer helemaal opgeknapt.
    Dus donderdag gewoon weer trainen en zaterdag gaan we er weer voor.

    groetjes Lars

    @ zei

    Bert, dat wil de club Rhode niet. Ze plaatsen alleen kampioenen in Midden Brabant, geen toernooiwinnaars.

    tante jo (lieshoutseweg) zei

    gefeliciteerd weer allemaal!

    @ zei

    De New York Times wilde de foto niet plaatsen. Belacheloos

    Anoniem zei

    Mooie site zeg, die zie je niet vaak. De foto met die beker sprak me wel aan. Vooral dat mannetje in dat bruine truitje dat de groet doet naar die beker. prachtig!
    P. de Graaf (vanuit Internetcafé Odendael)

    Onze rijke historie:

    Onze rijke historie:
      najaar 2007  (2e klasse 218)
      Rhode F10 was najaarskampioen!
      voorjaar 2008  (2e klasse 216)
      Rhode F10 was voorjaarskampioen!

      
    najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
    Voetbalbanner

    Rhode nieuws

      follow me on Twitter