Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

zaterdag 28 februari 2009

4-5 winst na sensationele wedstrijd in Boekel

Boekel Sport F3-Rhode F4 (2-1) 4-5
De vooraf gestelde "Heerenveen uit"-tactiek heeft gewerkt. In de laatste minuut werd de overwinning gepakt tegen Boekel. Niet door een penalty, maar door een solo van Bart vanaf eigen helft.

Niet de bedoeling...
"Die vijf goals van mij waren niet zo bedoeld en vielen allemaal door toeval" riep Bart na afloop.
Maar niemand die daar om maalde, want we namen onze eerste drie punten in de kofferbak mee terug naar Rooi. Het was ook een teamprestatie van jewelste op deze eerste competitiewedstrijd van het voorjaar.

Wedstrijdverloop
  • 03. Jorn van Mieghem (1-0)
  • 08. Bart Sabel (1-1)
  • 16. Mika Schaefer (2-1)
  • 25. Bart Sabel (2-2)
  • 27. Bart Sabel (2-3)
  • 33. Bart Sabel (2-4)
  • 35. Jorn van Mieghem (3-4)
  • 38. Guus Abbenhuis (4-4)
  • 40. Bart Sabel (4-5)

    Hieronder de video van de wedstrijd. Veel plezier ermee!

  • 31 opmerkingen:

    Anoniem zei

    Nogmaals super ! gepresteerd mannen klasse wedstrijd en uiteindelijk zelfs 3 punten !! dat betekent dat we bovenaan staan, Frnas haal de platte kar maar vast onder het stof vandaan !!! en dames begin maar met de spandoeken...

    Anoniem zei

    F4 staat op de 5e plek zie ik aan de stand

    Anoniem zei

    Jahaha, platte kar is met zo'n poule eens in de 20 jaar mogelijk. We zouden dan moeten presteren als AZ's van Gaal. Ok, we gáán ervoor! Een plek in de subtop is realistischer maar je weet nooit hoe een bal rolt...

    Anoniem zei

    weer een leuke samenvatting, is toch ruim acht minuten genieten ! en ook Boekel staat er goed op, mooie pot voetbal !! en wat betreft de stand, ach, als je het maximaal aantal punten haalt uit je gespeelde wedstrijden (zoals nu 1 gespeeld, 3 punten) dan sta je bij de F-jes bovenaan want doelsaldo telt niet...

    Anoniem zei

    Ed, even een kleine correctie. Ik zie in de film dat de ruststand 2-1 is en de eindstand 4-5. In het verslag staat een ruststand van 2-2. Klein detail maar eigenlijk dus een 'nog mooiere prestatie om van een achterstand in de rust om te buigen naar winst.
    Goed gedaan F4!!!
    Vera

    Anoniem zei

    Thanks Vera, heb het aangepast!

    Anoniem zei

    Wat een wisseltruc zeg. Kost bijna enkele dure punten. Hoe heet die stotterende man?

    Anoniem zei

    Die heeft dezelfde naam als die scheids. Inmiddels berucht in heel brabant. van het platje of zoiets

    Anoniem zei

    Caramba! wat een leuke samenvatting!
    Groeten van jullie volgende tegenstander!!!!

    Anoniem zei

    Hier zijn alsnog de namen van onze doelpuntmakers.

    1e doelpunt: Jorn van Mieghem
    2e doelpunt: Mika Scheafer
    3e en 4e doelpunt: Guus Abbenhuis

    Groetjes en succes verder,

    Bas
    Leider F3 van Boekel-Sport.

    P.s. Alvast dank voor het filmpje, ik ga dit morgen met mijn zoon Don bekijken en zorg dat de rest van ons team dit het ook te zien krijgen.

    Anoniem zei

    Bedankt Bas,
    Ik dacht bij het zien van de beelden dat Jorn 2 x scoorde ipv Guus. Reageer maar als dat niet goed is, dan pas ik het wel ff aan.

    Anoniem zei

    Beste spelers Rhode F4. Complimenten voor de mooie goals tegen Boekel Sport F3. Heb als leider, van een hoger elftal bij BS, zitten genieten van jullie filmpje.. Deden dit maar meer teams. Een mooie wedstrijd in ieder geval....succes in de competitie.

    Anoniem zei

    Bart "master of the game"

    Anoniem zei

    Het was genieten van een mooie pot voetbal met nog mooiere goals. Het leek wel of alle spelers de opdracht hadden gekregen om zoveel mogelijk te scoren via onderkant lat of binnenkant paal. Indrukwekkend! En @ heeft natuurlijk weer een geweldige reportage gemaakt in zijn thuismontagestudio.

    Anoniem zei

    Ik vond Rogier net een soort Romario, zo klein en dapper!

    Anoniem zei

    Ik volg jullie nou al 2 jaar en heb nog nooit gereageerd. Maar ik moet nu toch iets kwijt.
    Wat me opvalt is dat na 2 kampioenschappen ik had verwacht dat jullie uit elkaar zouden vallen vanwege de zeer slechte prestaties. In het najaar verloren jullie telkens met dikke cijfers En dan nog zie ik dat jullie spelvreugde weten vast te houden bij de pupillen.
    Heel bijzonder en erg knap, want heel vaak zie je dan dat een website stil valt of spelers vertrekken uit het team. Bij jullie dus niet. Goed gedaan leiders!
    Het voorjaar gaat jullie weer wedstrijden geven waar jullie veel meer scoren. En dat hebben jullie verdiend!

    Anoniem zei

    De Rhode F7 ligt ook al stil.
    Jammer

    Willeke

    Anoniem zei

    Nou Willeke, de F7-site ligt helemaal niet stil. Die doen wedstrijdverslagen er wel opzetten. Hebben alleen sinds Sniekloas niet meer gespeeld. Ik sprak zojuist nog Marcel en het wedstrijdverslag van afgelopen weekend is al naar hem gemailt en komt er binnenkort op. Het hoeft allemaal niet zo snel als hier. Enne Eric, bedankt voor de complimenten! Betrokken ouders is het sleutelwoord. We gaan er een mooi campingfeessie van maken na 2 jaar voetbal ergens in mei (met alle ouders)

    Anoniem zei

    wat zijn wij toch goed!
    ik kan niet wachten tot zaterdag!
    want dan mag ik weer fluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes vhp

    Anoniem zei

    Wij zijn tegenwoordig meer tijd kwijt met het lezen van de reacties dan met de site whoehaha!

    Anoniem zei

    hoezo fluit jij in Schijndel?

    Anoniem zei

    Dag Ed,

    Mooi filmpje en inderdaad Jorn maakte er twee en Guus eentje,
    Ik had die ene goal gemist en in het kleedlokaal werd er mij verteld dat Guus er twee had gezet.
    Maar gelukkig hebben we de beelden nog!!!!!

    Ga vooral zo door met filmen, ziet er goed uit.

    Groetjes Bas en F3 Boekel-Sport.

    Anoniem zei

    Ach ja Bas, wij hebben gewoon een uit de hand gelopen hobby bij de F4. We houden bijvoorbeeld op de site alle doelpuntenmakers bij.
    Voor de gein én we weten bijvoorbeeld zo wel mooi dat onze Niek zaterdag zijn jubileumgoal kan maken. Als hij scoort wordt dat zijn 25e in zijn prille voetbalcarriëre!!!

    Anoniem zei

    Waarom zit er andere muziek in dezelfde videosamenvatting op Youtube?
    Ik hoor de Beach Boys op Vimeo (via deze site) en Madness op Youtube bij de wedstrijd tegen Boekel Sport F3.

    Anoniem zei

    die muts van de vorige keer zal tovh ook niet meer fluiten hoop ik!!!
    hahahahahahahaha
    ok moi
    oftewel vhp fluiten jongen!!!!!
    afz. WEGEREEF.

    Anoniem zei

    Goed gedaan jongens. Jammer dat we er niet bij konden zijn bij de eerste overwinning in het nieuwe seizoen, maar zaterdag zijn we er zeker bij.
    groetjes Rens En Lars

    Anoniem zei

    Hoi Peer, dat komt omdat op Youtube bij sommige muziek de rechten worden geclaimt. Beach Boys mag je daar niet gebruiken, dus heb ik die moeten vervangen door Madness en anders krijg je geen geluid erbij. Ik plaats de videos tegenwoordig op zowel Vimeo als Youtube. Stel dat bij één de stekker eruit wordt getrokken (kans is klein) dan staan de videos nog op de ander.

    Anoniem zei

    Van bart wist ik het wel, maar die ene kleine man, wat is dat nu weer voor surprise??? Twee koppen kleiner dan de rest maar die steekpass bij de 2-3 is gewoon van wereldklasse!!!!

    Anoniem zei

    Wat een drukte hier. Worden jullie weer kampioen of zo. successupporters

    Anoniem zei

    skonne samenvatting. Heb ervan genotebn

    Anoniem zei

    VIER-VIJF!!!! dat zijn nog eens vooroorlogse uitslagen !!

    Onze rijke historie:

    Onze rijke historie:
      najaar 2007  (2e klasse 218)
      Rhode F10 was najaarskampioen!
      voorjaar 2008  (2e klasse 216)
      Rhode F10 was voorjaarskampioen!

      
    najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
    Voetbalbanner

    Rhode nieuws

      follow me on Twitter