Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

zaterdag 14 maart 2009

Keeper én scheids voorkomen verlies F4

Rhode F4-Sparta'25 F5 (1-3) 3-3



Op onvoorstelbare wijze heeft Rhode F4 vandaag een nederlaag voorkomen. Nadat Niek al in de tweede minuut een bal op de goal vuurde en onze aanvoerder (wie anders) Maarten in de rebound de 1-0 scoorde, ging het massaal opgekomen publiek er eens goed voor zitten.

De plaatsen waren amper ingenomen of topscoorder Brent sloeg al toe met de gelijkmaker.
Teun de Jong strooide vervolgens kilo's zout in de wonden door de 1-2 en 1-3 erin te prikken. Keeper Rens deed ondertussen zijn best om de 31 completten van het Wilhelmus te zingen, en dat lukte hem nog aardig ook! (Ok moi!)

2e helft
Na de thee starte geen "Haags" maar een "Kris Kwartiertje!".
Maar liefst 4 grote Spartaanse aanvallen wist onze sluitpost onschadelijk te maken. De oooh's en aaaah's rolden van de tribunes.

Op het moment dat het licht begon te regenen, kantelde onmiddellijk de wedstrijd. Bart scoorde "der anschlusstreffer" en een ware belegering volgde op het Spartaanse doel.

Scheidsrechter geschorst
Maarten tracteerde!Het optreden van scheids Smulders was diep bedroevend. Hij liet zonder aanleiding drie extra minuten doorvoetballen waarna uitgerekend zoonlief Joey in de laatste seconde de 3-3 kon aantekenen. Een absoluut dieptepunt in de historie van ons trotse cluppie...

Overigens was dat wel meteen het doelpunt van het jaar en werd het niet minder uitbundig gevierd, maar het schaamrood stond wel op de kaken van de overige 3 leiders. De scheids mompelde nog iets van "tijdrekken" als reden van zoveel extra tijd... Inmiddels is besloten deze malloot levenslang te schorsen voor het scheidsrechtersvak.
Eerder had hij op de training al twee leiders onherstelbaar verwond met lompe acties. (maar dit staat los van die schorsing)

Wedstrijdverloop
  • 02. Maarten Verhoeven 1-0
  • 08. Brent Lok 1-1
  • 09. Teun de Jong 1-2
  • 14. Teun de Jong 1-3
  • 30. Bart Sabel 2-3
  • 40.(+3.) Joey Smulders 3-3

    En opnieuw is voor de zoveelste keer bewezen dat we de tweede helft altijd beter spelen dan de eerste. Een bevestiging van een eerder onderzoek.
    Dat we sterker worden als het weer omslaat, wisten ze óók al in Beek en Donk en Schijndel.
  • 34 opmerkingen:

    Anoniem zei

    En alweer had ik jullie gewaarscuwd (ditmaal voor Brent) en alweer zag ik geen dubbele dekking op de topscoorder! Wanneer gaan jullie nou iets doen met mijn adviezen??? whoehahaha!!!

    Anoniem zei

    Tsjongejonge, dan nog liever die van het patje met zijn gegoochel

    Anoniem zei

    ik ga een fanclub oprichten die heet: alle scheids zijn corrupt bij rhode f4

    Anoniem zei

    Skon samenvatting @-de-pet! En als de aanvoerder shirt nummer 10 draagt scoort ie ook (leerpuntje)!! Wat wordt er op het eind nog geschreeuwd na de goal van Joey, kan het net niet goed verstaan misschien maar beter ook? Maarten, prima de rol van AANVOERDER toegeeigend door als eerste te scoren, Kris nogmaals SUPER gekeept en Joey, wat een WERELD goal, verder ALLE anderen prima inzet en hoop op REGEN volgende week want als de druppels vallen, vallen ook bij ons de goals (bij de tegenstander)...

    Anoniem zei

    Alsnog kampioen worden? Allemaal met rugnummer 10 gaan spelen dan hihi

    Anoniem zei

    Blauw Geel F9 (het milleniumteam) en de absolute titelfavoriet (samen met Erp) heeft vandaag voor het eerst in hun leven een competitiewedstrijd verloren! Zie stand.
    Dat moet wennen zijn...

    Anoniem zei

    de beul van de neul!!!
    laat me niet lachen!
    waar was ie dan?
    hahahahahahahha
    @ mooi filmpje man!
    en inderdaad laat die van het patje maar weer fluiten!
    wat een flapdrol was dat die van vandaag!
    blijf liever anoniem!!
    in verband met al die aanslagen van tegenwoordig!! je weet maar nooit!!!
    groetjes van een suporter uit rooi!

    Anoniem zei

    Ik zal je wat sterkers vertellen @, Ook Blauw-Geel F5 heeft dik verloren vandaag van ons. Dus Rhode F4 is in de competitie als ENIGE van de 12 clubs ongeslagen!!!
    Maar we zien elkaar nog

    Anoniem zei

    Met en dubbele dekking op Brent hadden jullie dus nu bovenaan gestaan begrijp ik. Whahahahaha

    Anoniem zei

    Wat een leuke samenvatting weer. 3-3. morgen weer een saaie 0-0 kijken bij feyenoord-psv en me kapot ergeren waarschijnlijk. Ik zie liever jullie filmpjes!!!!

    Anoniem zei

    geen wonder dat jullie wonnen in de tweede helft. die van beek en donk zijn de hele nacht wakker gebeld en waren bekaf na een half uur voetballen

    Anoniem zei

    @Wim S: helemaal gelijk. Allemaal verdedigen en met geluk een goal voor Feyenooit.
    Ik betrap me erop dat ik vaker uitkijk naar de samenvattingen van F4 dan naar die van eredivisie live.

    Anoniem zei

    Nu reeds drie leiders scheidsrechter zijn geweest wordt het tijd voor de "filmende" scheidsrechter , whoehaah dat wordt lachen, of niet anonieme "patrick"

    Anoniem zei

    Ik wil best fluiten, maar dan Arnie filmen.

    Anoniem zei

    prachtige samenvatting. hoop dat meer teams dit doen, want ik kan met mijn eigen zaak nooit bij het voetbal zijn van mijn neefje.
    Geweldig!
    Gerard Lukken uit Beek en Donk.

    Anoniem zei

    40.(+3.) Whoehahahahaha!!!!

    Anoniem zei

    Ik kan een moord plegen op door die scheids, maar okay jullie openheid op de site maakt veul goed

    Anoniem zei

    Wat is B & D ? Barend en van Dorp????

    Anoniem zei

    Neuh: Beek en Donk
    Gr
    Freek

    Anoniem zei

    het is gewoon vet-leuk om jullie steeds na de rust terug te zien komen van een grote achterstand!!!

    Anoniem zei

    en nee @ dat was ik niet deze anonieme!!
    vhp

    Anoniem zei

    Is dit de eerste keer dat de uit partij de "tos" wint bij Rhode F 4 ?

    Anoniem zei

    Nee volgens mij de tweede keer.
    Schijndel F3 was volgens mij de eerste die het goed had.

    Monique

    Anoniem zei

    ik zal wel filmen als jij gaat lopen fluiten @-je, ben benieuwd hoe vlug er gestaakt wordt of hoe vlug de spelertjes de scheids aanvallen... Zonder gekheid, ik vind het een goed idee als je een keer fluit, dan zal ik wel filmen (krijgt Kevin dan nr. 10 en aanvoerdersband??)

    Anoniem zei

    Ja werkelijk een schandalig optreden van de scheidsrechter van Rhode. Onbegrijpelijk dat het team op die manier haar gelijk spel wil behalen.

    Een waardige tegenstander, maar een wedstrijd zodanig fluiten dat er stiekem extra minuten worden bijgeteld totdat het eigen doelpunt valt is echt heel erg.

    Rhode moet zich schamen.

    Anoniem zei

    Daar hoeft RHode zich niet voor te schamen, maar alleen die scheids!

    Anoniem zei

    De Beul, neem niet alles letterlijk op wat op deze site geschreven wordt. Ze maken hier de verslagen vaak smeuiger dan dat de werkelijkheid was.

    Anoniem zei

    Ja, bij de voorbeschouwingen staat nu bv dat die scheids bij een voorsprong tegen Avanti 3 minuten te vroeg affloot. Haha, je gelooft die onzin toch niet elke week die ze hier verkopen, wel?

    Anoniem zei

    Beul: lees de doelstelling van de site. We maken graag van muggen olifanten!
    gr
    Ed

    Anoniem zei

    Oh , ik dacht dat de doelstelling was NSB gedrag tussen de leiders , wie heeft de teksten van het verslag aangedragen , dan weten we wie dit gedrag bezigt

    Anoniem zei

    Nee, Eugene. Trouwens anoniem reageren kan hier niet, t'is maar dat je het weet haha

    Anoniem zei

    Haha zeg BEUL, die scheids krijgt nu weer de schuld bij de voorbeschouwingen dat hij 3 minuten te vroeg affloot bij een voorsprong. Zoiets wordt toch uit de duim gezogen, anders zetten ze het echt niet op een site als het echt waar was.

    Anoniem zei

    Ik heb trouwens de reactie van de Beul hier gekopieerd. Stond op het gastenboek van hun.

    Anoniem zei

    Ajax scoort nog bijna de 3-1 in de extra derde minuut van de scheids. Terwijl het bord nog 2 minuten extra tijd aangaf en er niks was gebeurd. Belachelijk dat de scheids na de extra tijd nog eens extra laat doorspelen. Gewoon een algemene sirene af laten gaan in het stadion.

    Onze rijke historie:

    Onze rijke historie:
      najaar 2007  (2e klasse 218)
      Rhode F10 was najaarskampioen!
      voorjaar 2008  (2e klasse 216)
      Rhode F10 was voorjaarskampioen!

      
    najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
    Voetbalbanner

    Rhode nieuws

      follow me on Twitter