Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

zondag 17 mei 2009

Bart en Joey naar Girls E1 !!!

De selectiecommissie van Rhode heeft haar taak zeer serieus genomen en uiteindelijk besloten dat Bart en Joey naar Girls E1 kunnen!
Van harte gefeliciteerd meiden!

Tevens werd afgelopen vrijdagmiddag op de valreep een nietsvermoedende Bart Sabel gered uit de klauwen van een bijzonder gestresste dino in Boxtel. Het commentaar van de uitbaatster van het Oertijdmuseum aldaar: "Normaal doet Bello dat nooit"! De feestcommissie die speciaal door Rogier Meijer was ingehuurd voor zijn feestje zal gerechtelijke stappen nemen tegen De Groene Poort. De dino zit voorlopig vast...



Dit officiële persbericht is verzonden door onze nieuwe perschef R. Meijer sr.

20 opmerkingen:

@ zei

Volgens mij wordt de volgende voetbalsite (van Jan/Jur en Rogier) volgend seizoen nog veul gekker met deze nieuwe perschef erbij...

KLIK VOOR VIDEO HIER!!!!! zei

Deze perschef lijkt zelluf ontsnapt uit het oermuseum. Zie deze video vanaf 10 minuten en 30 seconden exact!!!!

Johan zei

Gekker dan dit jaar kan niet, maar ik blijf jullie volgen!

@ zei

Niek, Stef, Joey en Kevin werden gemist vanavond bij de voetbalinstuif. Bijna alle andere spelers uit 2000 waren er wel!
De leiding hoopt dat dit morgen (op 19 mei) anders is en verwacht dan Floris, Lars, Kris en Maarten zeker op het veld!!!

Anoniem zei

ik hoop van niet!!
ik vind het namelijk een waardeloze bedoeling!!
vhp

Anoniem zei

zo, Das duidelijk!

Erik zei

Echt leuk voor de F1 was het anders dit jaar niet. Verliezen met dikke cijfers.

@ zei

lekker in je vel zitten gaat ALTIJD boven prestatie. Dat geldt voor sport en school en vooral op deze leeftijd.

Gertjan zei

Gdm,
Presteren en lekker in je vel zitten gaan samen. Een grote club als Rhode heeft veel mogelijkheden om prestatiegerichte kinderen bij elkaar te zetten, voor zover die kinderen dat zelf willen.

Het lijkt me ook leuker voor de minder getalenteerde spelertjes dat ze min of meer gelijkwaardig aan elkaar zijn, dan dat er 1 of 2 bovenuit steken.

arnie zei

ik wil de heren van Rhode adviseren de verschikllende filmpjes van de afgelopen wedstrijden te bekijken tesamen met de wedstrijden die ze gezien hebben tesamen met de bevindingen die wij hebben doorgegeven als leiders tesamen met de wensen van ons als leiders en eventueel aangevuld met de clinic van donderdag a.s. als dat nog niet voldoende is (lees: was afgelopen maandag noodzakelijk voor beeldvorming) dan... weet ik het niet meer. Veel plezier en tot donderdag voor diegenen die zich hebben aangemeld voor een leuk programma met goed weer.

vhpatje zei

sluit ik me helemaal bij aan,
en wat gertjan betreft: een jaartje stage lopen bij mij zou je goed doen.
zal ik je laten zien hoe dat wel samen gaat bij kinderen van 6,7,8 jaar!!! Talent of niet! plezier en team prestatie en lol is nu eenmaal belangrijker dan met alleen maar talentjes samen te spelen!
daarom vind ik het ook waardeloos zoals ze het nu aanpakken bij de e en f pupillen!!
laat die jongens lekker ballen, als er talent in zit komt er dat vroeg of laat toch wel uit!
dit is mijn mening erover ,doe er mee wat je wil.
mvg.
VAN HET PATJE

Gertjan zei

Leuke discussie hier. Het ligt er inderdaad aan hoe je als leiders omgaat met zo'n groep, maar uiteraard ook of de jongens elkaar liggen. Ik heb toch ook vaak zat meegemaakt dat het niet werkt, omdat er verdeelheid onstaat in een groep omdat de een niet vooruit te branden is en de ander super-fanatiek. Ook heb ik wel eens meegemaakt dat de beteren uit een groep met elkaar gaan optrekken en de minder voetbalbegaafden links laten liggen.

Volgens mij kun je dit zelfs tot in het Nederlands Elftal terugzien.
(Ajax tegen PSV in de jaren 70 ofwel Cruyf en co versusus Kuijlen/Beveren en de zwarten versus de blanken in de jaren 90 ofwel Davids/Seedorf/Kluivert en co versus de rest)
Reden waarom Oranje maar 1 hoofdprijs heeft gegrepen terwijl het toch vaak de beste spelers had. Alleen in 1988 was het een team.

Petje af voor jullie leiders dat het goed is gegaan. En voor de jongens natuurlijk.

@ zei

Ik vind Oranje anders totaal niet te vergelijken met F4.

Ze mogen de schoenen niet eens poetsen van ONZE jongens uit Rooi...

Ben van Dijk zei

Lekker ballen? Dat moeten ze maar bij de kleiner clubs doen zoals Olland, Nijnsel en Boskant. Rhode gaat af tegfen Schijndel, Gemert en andere evengrote clubs als ze niet selecteert op kwaliteit
Erik heeft gelijk.

Dave zei

Je houdt altijd twee denkrichtingen in tussen resultaat en plezier. Dan doet Rhode het niet slecht, want de lagere E- en F-jes spelen puur voor het plezier. De hogere voor plezier en resultaat. Goede mix dus binnen de club. Past ook goed bij de uitstraling van Rhode.

Wim S zei

Hebben ze die gestoorde perschef al te pakken?

Anoniem zei

nee nog niet maar ik knal hem neer als ik hem tegen kom!!
en wanneer begint de van het patje clinic??
want ik wil wel een jaar met die topper samen met gertjan stage lopen!
ps.
van het patje heeft alles bij Olland geleerd!!!!!
HIHIHIHI
groetjes Bart

@ zei

Ben je weer aan de drank patje?

Anoniem zei

nee ik zie nu dat mijn zwager heeft zitte ........
hahahahaha ok moi

KLIK voor: Fanatieke Ben zei

Hey, ben, ik heb nog een oud videootje van jou gevonden op internet! Haha
@

Onze rijke historie:

Onze rijke historie:
  najaar 2007  (2e klasse 218)
  Rhode F10 was najaarskampioen!
  voorjaar 2008  (2e klasse 216)
  Rhode F10 was voorjaarskampioen!

  
najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
Voetbalbanner

Rhode nieuws

    follow me on Twitter