Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

vrijdag 17 april 2009

Zaterdag naar de club van Daan van Rozendaal!

Klik hier voor de site van WECDe wedstrijd van zaterdag staat in het teken van de keepers. Want:
  • Onze keeperstrainer Eugene heeft jarenlang op hoog nivo onder de lat gekeept bij WEC
  • Tegenwoordig staat de 19-jarige neef van Bart (Daan van Rozendaal) bij het urste van WEC onder de lat en pakt wekelijks punten voor de club
  • Het wordt de eerste volledige wedstrijd van Kris onder de lat
  • WEC F3 schijnt ook een wereldkeeper te hebben
    Kortom: een bijzondere confrontatie!

    Spanning gegarandeerd!
    WEC F3 en Rhode F4 lijken totaal aan elkaar gewaagd, dus zal het een hele spannende en hopelijk leuke wedstrijd worden weer!

    Beeld van WEC F3 tegen Blauw Geel F9Rollen
  • Chauffeurs zijn Kris, Ed en Kevin
  • Aanvoerder is deze week Bart
  • Keeper is Kris
  • Verzorger met de waterzak is Rens
  • De voetbaltas gaat van Floris naar Maarten


    Vertrek: 09.45 uur. Aanvang wedstrijd: 10.30 uur

    Veel plezier weer allemaal!
  • 1 opmerking:

    arnie zei

    ik vind het best dat Kris keept en Kevin op het middenveld speelt maar ik vind niet dat ze moeten rijden ! ik hoop dat Henri of Josine het van Kris overneemt dan zal ik het rijden van Kevin overnemen (hahaha)

    Onze rijke historie:

    Onze rijke historie:
      najaar 2007  (2e klasse 218)
      Rhode F10 was najaarskampioen!
      voorjaar 2008  (2e klasse 216)
      Rhode F10 was voorjaarskampioen!

      
    najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
    Voetbalbanner

    Rhode nieuws

      follow me on Twitter