Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

vrijdag 24 april 2009

Politie speurt de Neul af naar ontsnapte TBS-ers

Sensatie donderdagavond bij de wedstrijd tussen Rhode F4 en de moeders. Twee ontsnapte TBS-ers werden door een politiemacht achtervolgt op de Neul. Helicopters en hapgrage politiespeurhonden kwamen eraan te pas, maar zij konden de levensgevaarlijke mannen niet traceren.

De TBS-ers hadden zich, naar later bleek, verscholen onder de hoofdtribune. Juist toen de ME alle kleedkamers begon uit te kammen, vluchten ze weg in vrouwenkledij. Om verder niet op te vallen deden ze zelfs even met de moeders mee tegen Rhode F4. Niemand die het in de gaten had, totdat de videobeelden vandaag nader werden geanalyseerd:


Met dank aan: www.rhode.tv

De "mannen" zijn nog steeds voortvluchtig...

Oh ja, de F-Fo(u)rce won met 6-3.
Eerder plaatste Niek zich voor het tweede achtereenvolgend jaar voor de finale van de penaltybokaal.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zijn die zedendelequenten al gepakt? WHahahaha

Gradje en Irma zei

Wij fietsten naar de Markt en zagen die sexy tbs-ers voetballuhhh

@ zei

Ge-wel-dige act 'heren' Ik heb genoten. maar volgende keer niet meer op mijn camera gaan zitten, want de lens is helemaal aangeslagen

Arniejette zei

het duurde ff maar dan hedde ok wa ! Skôn filmpke @ !! p.s. ik ben al gevraagd om mee te doen met dames 1 van Rhode maar dat heb ik geweigerd...

Johan zei

Nou, dit team misstaat anders niet in de eredivisie dames. hihi

Onze rijke historie:

Onze rijke historie:
  najaar 2007  (2e klasse 218)
  Rhode F10 was najaarskampioen!
  voorjaar 2008  (2e klasse 216)
  Rhode F10 was voorjaarskampioen!

  
najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
Voetbalbanner

Rhode nieuws

    follow me on Twitter