Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

vrijdag 6 maart 2009

Zaterdag loting voor 'pupil van de wedstrijd'



Komende zaterdag, vlák voor het vertrek naar Schijndel verzamelen we ons niet op het parkeerterrein, maar in de kantine. De F4 is namelijk uitverkoren om binnenkort de pupil van de wedstrijd te leveren.

Marij gaat om 09.45 uur loten wie van ons op mag komen draven.
Zorg dat je op tijd bent!

Meteen na de loting vertrekken we naar Schijndel voor de wedstrijd tegen Schijndel F8

3 opmerkingen:

Anoniem zei

gezien de leuke ervaring die Kevin gehad heeft raad ik echt iedereen aan op tijd te zijn voor de loting. De uitverkorene wordt echt in de watten gelegd!

Anoniem zei

En de ouders? Gratis drank????

Anoniem zei

Ik mag toch aannemen dat een bietje lotingscommissielid chantabel is en vatbaar voor omkoperij.
Ik weet niet hoe dit gaat, maar als ze met 10 balletjes op de proppen komen, dan zou ik wel eerst even controleren of er tien verschillende namen in de balletjes zitten HAHAHAHAHAHAHA

Onze rijke historie:

Onze rijke historie:
  najaar 2007  (2e klasse 218)
  Rhode F10 was najaarskampioen!
  voorjaar 2008  (2e klasse 216)
  Rhode F10 was voorjaarskampioen!

  
najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
Voetbalbanner

Rhode nieuws

    follow me on Twitter