Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef4@gmail.com.

zaterdag 29 november 2008

Eendracht maakt macht: VHP jr. matchwinnaar...



Gemert F4-Rhode F4 (2-2) 2-3
Zaterdagochtend hebben onze jongens door een enorme portie inzet en strijd een 2-3 overwinning weggesleept uit Gemert.

Na enkele minuten spelen stond er al een 2-0 score op het bord voor Gemert na blunders in de verdediging. In het ijskoude Gemert leek de verdediging als bevroren.
Gelukkig ontdooide men snel en konden de fouten daarna ruim goed worden gemaakt. Na afloop van de 2 x 20 minuten prijkte een trotste 2-3 op het bord!

Stef van Lierop maakte zich onsterfelijk door de winnende treffer in de touwen te jagen.

Wedstrijdverloop
02. Luuk vd Eijnde 1-0
03. Daan Verbruggen 2-0
07. Bart Sabel 2-1
09. Floris van Esch 2-2
35. Stef van Lierop 2-3


Met name de laatste 5 minuten was mooi om te zien hoe het hele elftal ervoor vocht om de 3 punten mee te nemen naar Rooi.

230 doelpunten
Inmiddels hebben we 230 doelpunten gemaakt (sinds we zijn gaan voetballen), waarvan er 225 op video vereeuwigd zijn.
Daaronder waren 4 eigen goals en 11 doelpunten gemaakt door gastspelers.
Een totaaloverzicht:



Zie ook het overzicht met doelpuntenmakers van dit seizoen.

Later deze week alle foto's én de film van het bezoek van Sinterklaas!

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben wel benieuwd naar de ontlading na die winnende treffer

Anoniem zei

Wie heeft twee paar schoenen mee naar huis genomen? Iemand van de F5 is zonder schoenen naar huis gemoeten!!!

Anoniem zei

Ik begrijp dat Stef weinig scoort, maar als hij scoort wel meteen de belangrijkste maakt van het seizoen?

Anoniem zei

(op de wijs van 'wij worden kampioen':) Wij willen beelden zien, wij willen beelden zien, wij willen beelden zien, wij willen beelden zien, Wij...

Anoniem zei

Ik ga NU (14:50 uur) monteren. Staat er over een dik uurtje op denk ik.
Gr
@

Anoniem zei

Zo, de film is klaar en wordt nu naar internet geupload (duurt ook weer een uurtje), dus vanmiddag nog genieten van het roze tasje... Van wie zou die zijn???

Anoniem zei

Nou @, ik zet ook wel eens filmpjes op internet. Dat duurt soms wel dik 2 uur voordat die dan zichtbaar zijn via youtube. Dus ik kom rond 18 uur wel weer eens terug. Ben wel benieuwd!

Anoniem zei

Op de foto is goed te zien dat het geen buitenspel goal was. Wie waren die mietjes die weghuppelden trouwens? Whoehahaha

Anoniem zei

Dat zijn Arnie en Patrick, de twee leiders. Ze zijn die dag in ondertrouw gegaan. Binnenkort wellicht feest...

Anoniem zei

Ik snap niet waarom die lui altijd zo overdreven moeten doen om te laten zien dat ze homo zijn. Dat doen getrouwde stellen toch ook niet?
Dick

Anoniem zei

De aanvoerder de matchwinnaar? Prachtig!

Anoniem zei

Natuurlijk laten getrouwde stellen niet zien dat ze homo zijn... duuuhhh

Anoniem zei

Maak je niet Dick
Leuk filmpje weer. Volgende week weer een bekerwedstrijd zie ik. Is dat de finale?

Anoniem zei

nee dat is de halve finale in en tegen schijndel.
filmpje is weer geweldig @!
en wat een mooi stel is het toch!!!!1
groetjes vhp

Anoniem zei

@ stef heeft er 1 meer gemaakt!!
die prachtige kopbal!!
(eigen goal)
vhp

Anoniem zei

Jaja, die vergeet ik nooit meer. Was eigenlijk de mooier dan al die 230 andere bij elkaar... Snoeihard a la Ruud Geels. (maar die ken jij vast niet want ik ben van de ouwe stempel, 47 alweer over een uurtje...)

Anoniem zei

47 ??? Dat had ik echt niet gedacht als ik die puzzel van je zag. Ik schatte je hooguit 46.

Anoniem zei

Ed proficiat met je verjaardag.

Monique

Anoniem zei

Hee Ed ik heb net als die anderen jouw al gefeliciteerd op je hyves:

http://sabeltjeskrant.hyves.nl

Houdoe!

Anoniem zei

Ja dank je Pieter, maar die is afgeschermd dus dat zien alleen hyvers die mij hebben toegevoegd.

Maar toch bedankt. Heb het feesje al achter de rug van het weekend.

Anoniem zei

proficiat opa!!!! hahahaha
groetjes van de lieropjes

Anoniem zei

Heey een beetje meer respect voor de grijze haren. Bovendien heb ik nog geen korting bij het openbaar vervoer. Ik krijg trouwens wel een ouwe lullendag (extra verlofdag) van de baas. Dit is om nog meer te kunnen uitrusten HAHAHAHAHA!!!

Anoniem zei

Mooiste wedstrijd van het seizoen die ik hier gezien heb zeg. Prachtig na die 2-0 achterstand!

Anoniem zei

Ja en vorig seizoen was de mooiste uit tegen Sparta Beek en Donk

Onze rijke historie:

Onze rijke historie:
  najaar 2007  (2e klasse 218)
  Rhode F10 was najaarskampioen!
  voorjaar 2008  (2e klasse 216)
  Rhode F10 was voorjaarskampioen!

  
najaar 2008: F10 is nu RHODE F4
Voetbalbanner

Rhode nieuws

    follow me on Twitter